Y U NO Answer?


Sal`tare lume 🙂 Pentru ca am vazut ca interesul pentru bloguri a revenit (putin) m-am gandit sa scriu si eu olecuta.

…but i`m not gonna get emotional 🙂 poate ar fi de asteptat un post asa mai ca o revenire in forta cu multe detalii picante despre ce am mai facut bune si rele pana acum ca iar a inceput faculta si viata asta ‘tulburatoare’ de student dar nu! 😀

Vreau doar sa va spun ca am facut o chestie (lame pentru unii) pe care n-am facut-o demult.

Eu nu raspund la telefonu` fix 😀 poate nu-mi plac strainii sau convorbirile instante. (or i`m antisocial:) 😀 am chestia asta ca nu raspund nici daca il iau in mana si il vad ca suna si nu e nimeni destul de aproape ca s araspunda. Un mic hint pt cine vrea sa ma contacteze..sa ma sunati pe mobil :))

Dar uite ca acuma seara a sunat fixu, m-am uitat..era un numar lung din strainatate..si am raspuns.

A fost ok..nu-l cunosteam pe tip si era si din alta tara. Acum trebuie sa mai treaca [,] cateva zeci de ani pana sa raspund la urmatorul telefon :))

Leave a comment