Read me!


‘..student in primu an credeai c-o sa-ti gasesti de lucru..” mi-a venit in cap. versuri dintr-o melodie nu mai stiu cine o canta si mi-e lene sa caut, care se potrivesc bine cu ce vreau sa spun.

‘Vrei sa faci n milioane doar la un curs de formare ?’ voi ce a-ti fi spus?..dăă !!

Impreuna cu un prieten am mers la sediul unei firme sa vedem cum sta treaba.A fost mai greu pana am gasit locatia:D

Ne-a preluat o fata..ne-a povestit ce/cum sta treaba si ne-a cerut niste date..ca la interviu.

A inceput cu mine (ca eu aveam buletinu la mine.Quick Hint: Luati-va actele la voi cand mergeti undeva, intalnire,business sau interviuri..ca nu sti niciodata).

Asta nu a fost interviu..dar cam la orice interviu exista o intrebare de genul “Spune-mi 3 calitati si 3 defecte pe care le ai” si aici e cu smecherie:D calitatile trebuie sa le ai pe bune (ma gandeam sa-mi fac o lista pentur data viitoare:)) si defectele trebuie sa le transformi. din calitati in defecte . Pentru ca o sa conteze.

Exemplu: nu spui ca esti delasator , lenes si uneori nu foarte punctual (cum am incercat eu sa fiu sincer)..poti spune ca esti prea sincer uneori, ca ai o obsesie pentru punctualitate si esti mult prea atent la detalii uneori. Voila 🙂 tocmai a-ti invatatt cum sa treceti de intrebarea asta la angajare 😀

I-am explicat la aia ca sunt cam obosit.Ca eu la oboseala am reactii adverse. Da eu nu sunt chiar asa..imi place sa vorbesc:))

Mi-a spus ca n-am treaba cu viata:)) ca asa sunt baietii. ca asa ma vede ea. (Oh really?You don`t say:))

E cam greu sa sui ce calitati ai si defecte. “Hai ca voi baietii sunteti plini de calitati. la defecte stiu ca tragem linie ca nu aveti asa ceva” imi spunea ea =)

Stai tu! Eu sunt calm, nu ma stresez..pe langa ca sunt si narcisist! ( a facut ochii maari )..ooo esti narcisist? serios?

Sincer nimeni nu a mai reactionat asa cand i-am spus ca sunt narcisist. Eu o spun in gluma defapt.

Anyway discutia a decurs lejer.SI am plecat 🙂

The real problem now is that:….n-am dat nici-o tzeapa de 1 aprilie:)) am facut in 2 dar nu se pune prea mult.

Poate voi ati avut mai mult noroc 🙂

Leave a comment