Just go down and read!


Mi-o venit chefu sa scriu..da sa scriu asa..in genu ala taraneste,pocit si cu expresii proaspete scoase din abisu cuvintelor prost inventate pe moment, bagat asa mana ca inrt-o gramada de haine si primu maieu gaurit si patat ce-l scoti sa-l pui pe tine.

Intelesă-și  ceva asa ce zisă-i  io acilea pana amu? Nu ,ai?

Nah azi am avut exameen. Da first things first.

Ieri o fo ziua meeee!!! bicizzz

Na si cum azi am avut examen..se presupune ca trebuia sa invat. /:) aha..stiti cum e cu presupusu.poti sa presupui si altceva.

Si normal ca am presupus ca nu trebuie sa invat:)) [ma simt tare distrat in seara asta]

Si dupa ce ca la ora 00.00 am fost asaltat.. le multumesc tuturor celor 220 si peste de prieteni care mi-au sscris. nu ca i-as cunoaste pe toti..deja de la o vreme era like :”asta cinei?, da asta cinei?, tu cine esti?..da ăsta cinei? [dafuq]” ce vrei nu puteam sa-i intreb..ca-mi urau La multi ani (ciudat de ce se zice La multi ani..cu La..si multi si ani..awkward)

A venit familionu la mine..eu dormeam linistit imprastiat pe pat..cand se deschide usa..si aud “da normal, ca deobicei, doarme ca lemnu..poti sa dai cu tancu..”  eu sa nu ma las mai prejos “nelule da-mi shootgun-u” behoold :))

Cand mi-au pus tortu pe masa 10 minute i-am tinut in “Voi nu sunteti normali!!” ca sa fac surprize imi aplce..da nu sa mi se faca, oricat de dragute ar fi:)) (bine hai ca nu-s chiar asa sobru)

Am luat la ciocolaataa..sa impart la people..da cum nu m-am mai intalnit cu peoplee..acuma am prea multa energie si pana nu dau in diabet si le mananc, aproximativ pe toate, nu ma las.

Si cum ziceam ca azi am avut exameen..am mers frumos la ora 12 si pana la 6 tot acolo m-am distrat.

Imi pune foaia in fata ..ma uit cu ochile de 3 ori peste foaie “mhmm..frumos aranjat in pagina, font de 12, arial black..dragut.., imi place..acuma pot sa o dau inapoi si sa plec?”

Da o trebuit sa citesc de mai multe ori primu enunt pana sa ma prind ce rocket-science scrie acolo si ca trebuie sa scriu ceva coduri (mai putin si spargeam si eu nasa daca ma chinuiam mai tare:))

Na acuma ba Vasile pune-te si fa ce n-ai facut tu demult. Aduti aminte :)) (ce n-ai invatat..asa ca inventeaza ceva sa para logic) Problema cu matematica e ca e o stiinta exacta. nu poti sa aburesti cum imi placea mie sa fac:D

Ochile zburau mai pe geam, mai la ditamai duda ce iesea prin perete, ba la camera video care niciodata nu stiu cand merge si cand nu vede:))

Cand ma uit in sala..unu cu barba in palma..una cu pixu in gura, altu cu capu pe banca..si eu ma chinuiam sa par destept :))

M-am gandit eu cat m-am gandit..am scris cat am scris..si apoi a inceput distractia.

Acuma ce faceam nu pot sa va spun ca desenam pe banca (e ca un chat cu persoane pe care nu le vezi da iti raspund si ele cand au examen :)) mai o gluma ca intre programatori (in devenire..acuma suntem injineri)

Nah pana la urma iesim ca turma afara…odata iesiti..ca oile pe camp cand scapa vacile la lucerna :))

Nah dupa multe rasete si distractie care nu avea nicio treaba cu pregatirea psihica/sufleteasca pt examenul care inca nu s-a terminat..am mers la oral ..defapt partea practica.

Ma pun la calculator..deschid windowsu..bag id/pass crash :)) buun hai sa intram pe linux.

Acilea e mai cu smecherie..ca ..cum sa spun..mai am deschis si un browser ca sa mai caut o formula doua.

Da vezi-ti de treaba ca nu am gasit nicicum ce imi trebuia mie..numai prostii.

Ma chinui iar sa inteleg ce am de facut..scriu cateva lini de cod.. pe sfarsit vine profa. aici trebuia sa scrii asta..aici asta..acolo nui bine..aici cealalta..ai fost la cursuri? temele le-ai facut?..nu ai asa ceva in limbaju asta..nici nu stiu ce ai vrut sa scrii aici..ce face asta?

Eu ma uitam asa la ea..GTFO!

Pana la urma am temrinat si am plecat. De aici totu e can-can..ca am luat firobuzu pana acasa..fara bilet ca deobicei..zapada in papuci ca doar nu scapi fara sa te uzi.

Acasa..macare suc si ciocolata.

Leave a comment