The revival!!


Bogdan..n`are rost sa aplaudati! =)

Cred ca ar fi si vremea sa inviez pana nu-mi pierd de tot cheful de a mai scrie ca si pana acum (useless mind $%^& c++p) 😀

Faculta.. o chestie tare inventata ca sa mai scapi de ideea inchisorii (liceu).

Sa spun drept..e chiar bine. Ma simt ca intr-o continua vacanta (asta pana dau de sesiune, cica. ) Inca ma indoiesc de faptul ca o sa ma stresez prea tare chiar si in sesiune. Nu am facut-o la bac si sa incept de acum? :))

Cred ca imbatranesc, ca nu vreau sa spun ca ma maturizez.Nu credeam niciodata vorbele alea “O sa-ti fie tie dor de liceu/ sau / Liceul e ce-a mai faina perioada”..blah blah.. Ei bine chiar ca mi-e dor de liceu. Aici e mai altceva..nu prea mai esti cineva ..(dupa cum m-am obisnuit in liceu), nu conduci nimic, nu esti bagat in seama prea mult decat daca aderezi la vreo asociatie studenteasca..unde tot nu conduci tu ca esti anu I si tot un nimeni esti ..printre altii. Ceea ce mie tot nu-mi pasa.

Mi-am facut prieteni calumea pot sa zic. (Inca ma intreb ce caut eu aici:))

Cu tot cu gura mea mare, viteza de reactie(nu foarte rapida de obicei) si gandirea abstracta pe care imi placea sa cred ca le am ..aici nu prea mai imi sunt de folos ..si ca de ce? Ca Matematica e treaba de care am fugit cel mai tare si uite ca am sarit direct in cap.. in ea.

Totusi nu mi-ar fi parut rau nici la ceva gen..psihologie:>/jurnalistica/drept sau orice altceva ce implica vorbarie multa. (Plus ca ducem lipsa de fete. interested? get a number )

Prietenii mei mai vechi de aici sunt cealalta scapare:)

(Nu am uitat pe nimeni de acasa..nu e ca si cum am plecat in Australia si ne mai vedem la Surprize Surprize! :))

La ore..cand /cum..depinde daca gasesc forta sa ma dau jos din pat. (Use the Force Luke. doar ca nu ma cheama Luke)

De povestit ar fi multe..da` nu-i timp.

Am mancat o shaorma pe gratis (shawarma se scrie corect cica..:)) le-am dat tzeapa celor de la MADO..(Like a Boss)..shame on you. Dupa treaba asta ..si-au modificat putin securitatea sa zicem..felul de servire astfel incat sa nu mai poti mancat gratis:))

De calatorit fara bilet ..ceva Daily challenge!

Nici sa fiu racit calumea nu am avut timp..nopti nedormite cam… mai bine le spun pe alea dormite 😀

Experiente de genul “Bea ma! Nu beau ma! Bea maa! Biine ba!” se intampla ocazional:)) gen”Hai la film! nu merg ma! hai ba la film ! Bine ba! ” ‘ecsetera’

Ahm..de cand tot scriu am uitat de ce am inceput:D..

De plictisit mai apuc si sa ma plictisesc uneori..dar nu singur.

Prostii am facut si mai fac..ca oboseala se manifesta altfel la mine 🙂 dar altfel nu ar mai fi nimic interesant de amintit. ;;)

Cel mai dor imi e sa conduc :x.. nu va spun ce am facut ultima data cand am mers acasa ca imi primesc amenda prin email..

Am invatat sa spal vase:)) sa fac si ceva mancare (indiana).dar biroul imi place sa-l pastrez ca acasa:))

(macar ceva sa fie de amintire:))

Stay tuned for more cuz` its coming ‘garla’ :))

Leave a comment