Bug YM. Nu vad ce scriu!


Astazi PC-ul meu s-a comportat ciudat. A inceput sa mearga greoi si sa nu mi se mai incarce paginile in browser, dar pe mess puteam sta linistit.

Asa ca am inceput sa inchid din procese si parca si-a mai revenit..

Dar apoi imi da bluescreen deodata.. ok nu-i mare problema.. dar la restartare, deschid messu si nu vad ce scriu nici eu nici cand imi scria altcineva.

M-am gandit ca e vreun bug si l-am redeschis, dar tot aceeasi problema..

AM dat rr la comp..si tot nimic. Deci apelam la our best friend goagle 🙂

Si goagle zice ca sa reinregistram niste librarii in run. Perfect, doar ca mie imi dadea eroare la amandoua:|

Am mai dat un rr dupa ce am incercat sa reinregistrez librariile (dll-uri). SI tot nimic.

Asa ca am intrat in registry si am reusit sa gaesc prostia:D (normal ca la o cautare mai amanuntita pe google puteam gasi mura in gura toata treaba asta..dar nu as fi avut aceeasi satisfactie:D ).

Deci…

Intram in Registry.. adica mergeti la Start, tastati Run pentru variantele de Win de la Vista in sus iar la Xp este acolo in bara de start undeva..

Va apare casuta cu Run

 

Tastati ‘Regedit’ si Ok.

Apoi vi se deschide editorul:

 

Si aici mergeti asa.. ” HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Internet Settings

SI aici va apare ‘Zones’ pe care dati click dreapta si ‘Delete’

Ok, NU restartati !!! Deschide Yahoo!Messenger direct si gata.

Cam atat, sper sa va mearga in caz ca dati vreodata peste problema asta. Mie aia cu librariile nu mi-a mers.

Enjoy & hf ! 🙂

Leave a comment